Gnseda 39+2 yim bugün sabahtan beri adet ağrısı gibi belime şiddetli ağrı giriyor dinlenmeyle de geçmedi karnım çok sert doğum sancısı bu mu oluyor yoksa daha beklemeli miyim hastane çok yakın değil sürekli git gel yapamam
Senmsii Gnseda Su ve nişan gelmeden de doğum başlaya biliyor msu doktorunuz ile iletişime geçin belki açılmanız başlamıştır
Satisati Gnseda canım dakika tut düzenli şekilde sancılar giriyorsa doğum sancısıdjr her 10 dakikada 8 dakikada bir girmeye başlıyor ise bir doktora görün
Edaacar-ozkan Gnseda büyük tuvaletin belmiş ama yapamıyormuş gibi hissediyorsan sırtına beline ağrı giriyorsa sancılar artarak devam ediyorsa doğum başladı diye biliriz