Merve_31 Yesilnur evet kabarcıklarım ikinci kullanımdan sonra yüzde 70 geçti kaşıntı da tek tük devam etti… sonra arada çıkıyorlardı duşta kükürtlü sabunla liflenip çıkıyordum en son şimdilik hiç bir şey kalmadı çok şükür
Merve_31 Yesilnur canım hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçecek inşaAllah stres yapma üzülme sabır gerekiyor benim de psikolojim bozulmuştu resmen ama elhamdulillah geçti
Yesilnur Merve_31 eşinizdeki de geçti mi bugün eşinize verilen karışımı yaptıracağım beneğime bir şey olmaz değil mi
eylulus Vodah benim kaşıntım yok ama kirmizi kirmizi benekler cikti bacaklarimda alerji mi bilmiyorum cuma gunune randevu alabildim anca
Merve_31 Yesilnur eşimin de benim de geçti çok şükür bana eczanesi kullanabilirsin dedi kullandım 7.ayımda kullanıp kullanmamak sana bağlı canım Şuan 39 haftalık gebeyim inşaAllah etkisi olmamıştır bebeğime