Ah ah 31. Haftan beri çekiyorum 38 oldum gelmiyor bebek stres oldum aşırı sezaryene alacak doktorum. Vücudumda kanamayan kalınmayan kızarmayan yer kalmadı. Puppp dediler 2 prof 1 asistan gördü ilac ve krem verdi ama doğurunca geçer dediler resmen öyle de olacak allah düşmanıma vermesin..