Tevhide37 Devlet hastanesinde makat gelişli olduğu için 37. Haftada sezeryan günü verildi şimdi de baş gelişe döndü normal doğuma dönme ihtimali var mıdır ? Bebeğin karın çapı geriden geldiği için bekletmek istemiyorlar.