iremmmm59 Merhabalar, Geçtiğimiz ay kimyasal gebelik geçirdim. Bu ay adetime 4 gün var ama bugün kasıklarımda ağrı var göğüslerde şişkinlik ve bel ağrısı yaşıyorum. Bu şekilde belirti yaşayan var mıdır?
Senmsii iremmmm59 Bende kimyasal gebelikten 1 ay sonra hemen hamile kaldım ancak bir belirtim yoktu burada okuduğum kadari ile belirti yaşayanlarda var mıs erken gebelik testi yap istersen canım 4 gün az kalmış çıkar büyük ihtimal varsa
iremmmm59 Senmsii kimyasal gebelik sonrası bir tedirginlik var ama kimyasal gebelikte böyle kasık ağrım yoktu, bu akşam deneyeceğim🫣
Senmsii iremmmm59 Dene canım kendini strese sokma haberini bekliyorum. Ama bu akşam deneme sabah ilk idrarın ile yap en garantisi