cansu_dgn Selamlar ben genelde 21-22 günde bir adet oluyorum. Ve adet olduğumda 8-9 gün sürüyor. Yani adet olmadığım süre çok az kalıyor. Ayın sadece 12-13 günü adet olmadığım süre kalıyor bana. Sizin adetiniz ne kadar sürüyor normal mi bu?
gayesblog cansu_dgn 21 günde bir adet olmanız bence problem. Sonrada 8 gün boyunca olmanız normal değil. Doktora gittiniz mi daha önce ? 3 ila 7 günü kapsayan sürenin normal olduğunu söylemişti doktorum. Mutlaka bir hekime görünmeniz lazım bunun peşini bırakmayın bence. Doktora göründüm şöyle böyle dedi diyorsanız da başka doktora gidin. Öyle olmamalı. Bir nedeni olmalı.
FairyMoon cansu_dgn ben 28 günde bir 8 gün regl oluyorum. Herkesin vücut ve genetik yapısı farklı oluyor. Yine de sizin için sorun teşkil eden durum varsa bir kadın doğuma görünün isterseniz.
cansu_dgn gayesblog 21-30 gün arası adet olmak normal diyor doktorum sıkıntı yok diyor. Hormonlarda da bir sorun yok. 3 doktora gittim ama bence de bir sorun var çünkü bana da normal gelmiyor bu kadar az adet olmadığım süre kalması :(
Ebruebos cansu_dgn doktor detaylı ultrasondan baktı mı peki? Genelde miyom kist falan diye duymuştum çok kanamayı. Benimde tam tersi 1. Gün yoğun 2. Gün azalıyor 3,4 leke şeklinde bitiyor. 25,26 günde bir oluyorum. Hormonlara baktırdım her şey normal.