Aysegul7766 Aden17 normal bebek fazlasıyla büyümüş durumda ve bu göğüs kafesine baskı yapıyor ondan nefesin daralıyor 😊
Mer3459 Aden17 normal canım ben neredeyse 3 haftadır bu haldeyim sıcaklar bebekler de büyüdü oda yapıyor
Fasulyeninhikayesi Normal cnm hava çok sicak yükümüz var agrilarimiz var yani normal karşılıyorum bende tam 37 oldum bugun bazen nefesim kesiliyo gibi oluyor derin derin nefes alasim gelio