Silaeylul Kızlar ben folik asit ne zaman içsem kusuyorum, hatta ilk kullandığımda ishal kusma ne ararsanız yaptı ama doktorum maalesef bunu folik asitin yaptığını kabul etmedi:( bu sorunları yaşayan var mı (bu sürecte doktorda değiştireceğim tabi)
AmineErva Silaeylul ben folik asit olarak imom kullanmaya.basladm bı hafta oldu bı haftadır midemde yanma var
Mdhxj Silaeylul merhaba hangi markayı kullanıyorsunuz ben de 7 haftalık gebeyim son 2 haftada 3 tablet zor içtim yine kustum 😭
ebru1221_ Silaeylul su yerine meyve suyu ile içmeyi deneyin bende kusuyorum kokusundan kaynaklı o yüzden meyve suyu ile tüketiyorum
Silaeylul AmineErva mide yanmasını geçtim o kadar çok semptom yaşadım ki anlatamam :( Bi kesim folikasit içilmemesi gerektiğini savunuyor valla hak vermeye başladım
Ebrulis Folik asit kullanımın bittikten sonra vitamin olarak vitafemin verdi doktorum aynı sekilde banada ishal mide bulantısı kusma yaptı bıraktım
Ebrulis Silaeylul 13. Haftamda folik asit bıraktım onun yerine vitamin verdi. Zaten eğer bi sıkıntı yoksa gebelikte 3 aydan sonra falan folik asit yerine vitamin veriyor galiba doktorlar. Tam bilmemekle beraber söylüyorum bunu yinede doktora danısmadan hareket etmemmek lazım
Silaeylul ebru1221_ ay hiç denemedim kokusu beni tetiklemiyo aslında ama içtikten 1 saat sonra kesin kusuyorum:(
ebru1221_ Silaeylul ocean mummy deneyin benim 4. gebeliğim hepsinde bunu kullandım çoğu vitamini kapsıyor doğuma kadar içiyorum
MuhammedYusuf56 ebru1221_ bende kullanıyorum önce kokusu bana biraz kötü geldi ama sonra süt ile içmeye başladım daha iyi şimdi 37+3 olduk hayırlısıyla bütün vitaminler var içinde ama benim doktorum önermişti
ebru1221_ MuhammedYusuf56 ben 2 aylıktı öğrendiğimde riskli olduğum için iyi bir doktor araştırıp bulana kadar daha önce içip içeriğini bildiğim bir ilaç olduğundan kullanmaya başladım doktorumu bulup gittiğimde de çok iyi devam et demişti zaten ☺️ kan ilacıyla aynı anda içtiğim için süt ile içemiyorum 🥲