Kızlar bugün yumurtlama günüm öğlen 12 de yaptım ilk defa bu kadar net gördüm yumurtlamayı fakat biz testi yapmadan önce sabah ilişki olmuştu şimdi gün içerisinde tekrar bir ilişkiye gerek var mı yoksa zaten sabah yaptık yumurtlama gününe denk getirmiş olduk mu