Merhaba . 6 aydır çocuğumuz olmadı 31 yaşındayım. Doktor kontrollerinde eşimde de bende de hiçbir şey yok. Sadexe prolaktinim 40 çıktı ama hiçbir şeyime etki etmemiş reglim düzenli yumurtlamam çatlamam hepsi olması gerektiği gibi diğer değerlerde öyle. Yine de ısrarım ğzerine doktor dostinex versi. Gelecek ay kontrol ettircem ama muhtemelen düşmüştür . Doktor gelecek ay eğer istersen çatlatmaya başlayabiliriz dedi.
Benim anlamadığım şey şu, yumurtlamam varsa ve bu sağlıklı şekilde vaktinde her ay çatlıyorsa neden iğne ile çatlatacağoz? Ovulasyomn testlerinde maiallah saat gibi her ay aynı günde yumurtlamam ve çatlama görüyorum. Doktor kontrolünde de saplıklı yumurtladığom çetladığım söylendi . O zaman meden çatlatıyoruz?
Aynı durumu yaşayıp çatlama iğnesinin faydasını gören var mı? Sizce girişeyim mi böyle bir şeyr?