Melliisaa Bazen belimde batma hissi oluyor sırt üstü yatınca ayaklarımı eşit uzatmaya çalışıyorum canım yanıyor bu şekilde normal doğum yapan var mı
14022024 Melliisaa eğer fitiginiz büyük degilse normal yapabilirsiniz benimde var bel fıtığım 5 sene önce oğlumu normal doğurdum şu an ikiviye hamileyim yine normla yapak istiyorum çok sırt üstü yatmayın belinizide çok zorlamayın fitiginiz ilerlemesin
Cosimaniehaus Melliisaa ben bunu doktoruma sormuştum. Belim hamilelikten önce de agrırdı kalçama vururdu bazen ağrı. Bazen kitlenir gibi şeyler olurdu. İleri seviyede değilse normal doğuma engel değil demişti. Ortopedi doktoruna görünmekte fayda var tabi.
KbK Melliisaa Bnm de uyluk kemiğimin uç kısmında yamukluk var normal doğuma engel midir hiç bilmiyorum aklıma da gelmemişti bi doktora sormak lazım sanırım
Melliisaa 14022024 kadın doğumcu bilmez heralde raporu göstersem ortapediden randevu alıp normal doğum yapabilirmiyim diye mi bi sormak lazım acaba