Bensuy Neden sürekli ağlıyorum 🥲 Merhaba normalde de sürekli ağlayan bi yapım var sinirlenince bile ağlıyorum bu huyumdan nefret ediyorum 30 yaşında eşşek kadar kadınım. eşimle biraz ciddi bir konu konuşsak sinirim bozulup hemen gözümden yaş akıyor ve kendime iyice sinirleniyorum çünkü kavga bile edemiyorum etmek isterken habdbdb. Şimdi 7 haftalık hamileyim iyice zırt pırt ağlamaya başladım bu durumdan nası kurtulabilirim?
bdemirr_ 20.haftadan bildiriyorum. O kadar aynı duyguları yaşıyorum ki okurken ağladım ve şu an ağlayarak yazıyorum..
cyuzer 32.haftadan bildiriyorum, ilk zamanlara şükredeceksiniz, bu zamanlar çok çok daha kötü duygusal açıdan. Yanımda sürekli peçete var ve içli içli her şeye ağlıyorum 🥹