Dlar canım bn 5 senedir kan degerim düşük olduğu için tedavi görürken hamile kaldım. doğum olarak sezeryan önerdi doktorum benim için uygun olan buymuş çok endişeliyim hiçbir fikrim yok seninde ilk sezeryan benimde ilk normal di .neler yaşacağımı bilmediğim için çok korkuyorum bana tecrübelerinden biraz bahseder misin çok mu kötü anlatıldığı