39+3 normal doğum yaptım içimde hep kesin 41 haftaya kadar içerde bekler hissi vardı.
Sürekli merdiven in çık + bol bol yürüyüş yaptım.
39 hafta kontrolü için gitmiştim nts çeken hemşire sancın baya var dedi ama ben pek bişey hissetmiyordum sadece arada bir kasıklarımda şiddetli ağrı hissediyordum. Doktor büyük ihtimalle açıklığına bakacak ona göre bekli yatış verir demişti. Doktor da nts bakıp asistanına açıklık var mı diye sordu tabi olmadığına da karar verdiler sanki kontrol etmişcesine. Ben de olup olmadığını neye göre karar veriyorsunuz diye sorunca daha önce bakılmış diye tersledi beni. Bir de tahlil vermiştim sonuçlar için akşam acile gelsem olur mu dedim eşimin işinden dolayı ertesi gün gelemezdim çünkü. Acili de böyle şeylerle meşgül edemezmişim. Moralim bozuk bir şekilde hastaneden çıktım eşime de dedimki ben akşam kesin acile gelecem ister sonuç için ister doğum farketmez bü gün buraya tekrar gelecez diye çıktık 😂. Saat 3 gibi eve geldim başladım temizlik yapmaya bir yandan da doğum çantama aklıma gelen ufak tefek eşyaları yerleştiriyorum. Sancılarımı da baya hissetmeye başladım. Sıklığı 4 5 daikada bir olmaya başladı. akşam 7 gibi de çantalarımı çıkarıp kapının önüne koydum. 9a kadar bekledim. 30 saat kadar sıcak suya da oturdum. Saat 10 da hastanedeydim. Baktım acilde sabahki doktor. Hemen tanıdı beni sancım olduğunu söyledim. Sabah da ne açıklığa baktınız ne de ultrasonla kontrol ettiniz dedim beni ntsye yönlendirdi. Bir de diyor ki ntsden sonra ben sana özel olarak ultrasonla bakacam dalga geçer gibi. Nts tam olarak 1 saat çektiler. Sancılar da dağ gibi zaten. Bu süreçte acımdan kıvranıyorum. Nts sonucuna baktı git bi hava al bişeyeler ye. serum taktır tekrar nts diye gönderdi beni. Benim ayakta duracak halim. Dişarı çıktım eşim halimi görünce çıldırdı niye bekletiyorlar diye. Zaten halimi gören doğuracağımı bilmesi için doktor olmasına gerek yok. Ağlaya ağlaya çikolata yiyip serum bağlatmaya gittim serum yarıya gelince tekrar nts bağladılar. Sancının yüksekliğinden cihaz sürekli ötmeye başladı. Apar topar gelip açıklığa baktılar ki 8 cm koştura koştura doğumhaneye aldılar. Üzerimi bile değiştirmeden kendi kıyafetimle doğuma aldılar. Saat 1de de bal yanaklı oğlum geldi çok şükür 🥰.
Baya uzun olmuş ama içimi dökmek istedim 😂