Oğlum bugün 9 günlük sarılıktan dolayı hastanede yattık bilirubin 18 çıktı fototerapi aldı ilk gün indirekt biliribun 2 çıktı çok fazla söyledi Dr cigerlerinde sorun olduğunu söyledi taburcu olacağımız gün indirekt biliribun 1 55 çıktı bişey olmadığını 2 gün sonra tekrar gel bakalım dedi bunu yaşayan varmı lütfen aydınlatın beni bebeğim sagliklimi bir sorunumu var