İnci ve defne isimleri çok güzel kızım olursa adı inci olucak derdim hep. Hamile kaldığımı öğrendim inci ismi için bi sanki oturmadı bi şeyler 😂 defne dedim onu da eşim istemedi kuzeni koymuş diye 🥲 ikisi de çok zarif isimler, çok beğeniyorum. Alya eylül vs çok duyuyorum çevremde biraz havasını yitirdi gibi. Bir de fikir olur belki diye söylüyorum neva ismi de çok hoş geliyor