elvangnc 7+3 um gogus hassasyetim iki gindr sifira yakin basina gelen bosuna evhamlananlar bana guc vereblrmi 🥹🙏🏻
elifozkann elvangnc merak etme bu cok normal. Belirtiler sürekli devam etmiyor azalıyor tekrar artıyor mesela benim bel ağrım vardı bikaç hafta sonra geçmişti
Selbi777 elvangnc Tatlı canınızı sıkmayın , benim 9 aydır hamilelik “belirtim” yoktu, göbeğim ve göğüslerim büyümeye başlamasaydı inanmayacaklardı hamile olduğumu. O yüzden her şey çok kişisel.
elvangnc elifozkann agrilarm yok oldu dun aksamda adet agrisi cektm ama sabah hcbiseyim yok hamile deglm sanki
Denizi3535 elvangnc benimde öyle hiç bir belirtim yok yarın hastaneye gidicem yolk sac gözükür inşallah geçen hafta sadece kese vardı siz bebeği gördünüz mü
elvangnc Denizi3535 evet gec dollenme keseye gore 5+5 de kese ve bebek gorduk bir hafta sonra gitti bu defa son adetimi 28nisan baz aldi 16yken 6+2 cikmisti gecen hafta kalp atisinida dinledik
Minikkelebegim13 elvangnc canım kötü düşünme bak ben bayram öncesi gittiğimde 5+1di sadece kese göründü bebek ve kalp atışı için bayram tatilinden sonra gitcem bebeği görmedim ama kötü düşünmüyorum lütfen kötü düşünme herşey yolundadır Allah’ın izniyle 🤲🏻
Denizi3535 elvangnc canım sen kalp atışını duymussun zaten korkutma kendini 1haftadir okumadığım forum kalmadı bagzilarinda belirti olmaması normalmiş ama bende hiç belirti yok
elvangnc Minikkelebegim13 kuzum benm ilk gebeligm alti aylik kalbi durdu normal Dogumla dogum yaptm sebebi belli degl hersey temiz cikti korkum oyuzden ilknde hic boyle korkularm yokru
elvangnc Denizi3535 ben dun aksam bile adet sancisi cektim halsizlgme agladim basil olucak boyle diye ama Bugun halsizlik disinda butun belirtlerm uctu gitti Senn kc hafta
Denizi3535 elvangnc 6 hafta başta biraz göğüs ağrısı kasik ağrısı vardı şimdi sıfır yarın doktora sorarım
Lila2455 Belirtiler azalıp çoğalabilir bu çok normal ama bu psikolojiyle olmaz sen yarın en iyisi bir doktorda ultrasondan bak için rahatlasın yoksa kafanda kurdukça kurarsın
Minikkelebegim13 elvangnc geçmiş olsun canım. Sen yinede kötü düşünme ama tabi önlem alınacak bir durum varsa önleminide al aklına takılıyorsa doktora git için rahatlasın 🙂
Lila2455 elvangnc canını sıkma yinede önceki gebeliğinde yaşadın diye bunda da yaşayacak değilsin o mutlaka sağlıksızdır ondan kalbi durmuştur bir de dünyaya gelecekse padişahı gelse engel olamaz ama alacak nefesi yoksa istersen dünyanın bütün doktorları gelsin olmayacaktır tevekkül et ve güzel şeyler düşün