Ozlemmmmm başka özel bir hastaneden almayı deneyin. Bazı hastaneler parayla veriyor heyet raporu. Kaç haftalıksınız? O ağrıyı çok iyi anlıyorum insan kendini yerlere atmak istiyor otursam oturamıyordum ayakta da duramıyordum. Geçenlerde benim de belim aşırı ağrıyordu 1 hafta rapor almıştım. Şimdi iyiyim şükür. Sırt egzersizi falan yapmaya çalışın. Duvara karşı şınav çeker gibi.