Alparslanmom__ bence yavaştan baslayin sonra agirlastikca agrilar da artiyor hareket kısıtlanıyor zorlanirsin yaparken
Ben bi ay once kiyafetleri yikadim besigini falan hazırladım simdi 37 haftalik olduk gecen aksam son kez cantayi kontrol ettim agrilarim oluyor nefesim daraliyor evin isini zorla yapiyorum size tavsiyem bebekle ilgili islerinizi simdiden bitirin kolay saglikli dogumlarimiz olsun insallah 🤲🏻🤰🏻