MomEsra_ Acilde kan testi verdim iki gün önce 68 çıktı kasıklarımda ara ara sancı oluyor adet ağrısı gibi normal mi sizce çok merak ediyorum doktor olmadığı için şuan da gidemiyorum🙄
Neferut MomEsra_ evet benim de ilk hamilelik belirtim regl sancısı gibi sancı oluyordu kasıklarımda normal o