kızlar days doctor bu test ve adettime 3-4 gün var sizce doğru mu gördüğüm 😃
Beybyi çok silik bı çizgi görünüyo hemen mi cikti
Beybyi bence pozitif hamilesiniz ama kan verin hemen yine dee :)
Beybyi Bende gördüm imsallah vardir
turkan403 evet hemen çıktı su döktüm yine de gitmedi ama gecikmemi bekliycem
Çok silik gördüm ben
Beybyi aynen gecikmenizden sonra koyulaşır 🤭