Sclemr Arkadaşlar testim pozitif ne yapmam lazım reglime 6 gün var dün post atmıştım atmıştım hatta test yapayımmı diye dayanamadım yaptım il k hamileliğim olacak
Gzmmgzmm Sclemr maşallah hayırlı uğurlu olsun :)) randevu oluo doktora görünün henüz bişey olmaz ama isterseniz biraz bekleyip gidin
MomEsra_ Sclemr Benimde adet tarihime vardı test yaptım pozitif çıkınca acilde kan testi verdim 68 çıktı kan testi vermenizi öneririm 🥰
Htcegmndnz1 Sclemr bence regline 6 gün varsa bekle regli gününde olmazsan kan ver Çünkü 6 gün erken kimysal gebelik çoğu kadın yaşıyor ve anlamıyor bile adet gördükleri için o yüzden regli gününu bekle derim
Mlkyl Sclemr güzünüz aydın benimde bugün pozitif çıktı hemen özel hastaneye gidip kan verdim şimdi sonucunu bekliyorum
Gzmmgzmm Sclemr tabı kı ilk önce onu verin doktor bulun sağlık ocagında verdim değeri görüp doktora gittim ben ama çok erken davranmısım kese görüncekti bebek görüncekti bekletti biraz şimdi ki aklımla biraz bekler giderdim ama o heyecanla durulmuyor:))
Gzmmgzmm Sclemr benimki de öyleydi söylediğiniz gibi kan değerinizi öğrenin doktora gidin içiniz rahat etsin hayırlı olsun:) sağlıkla alın kucagınıza inşallah
Gzmmgzmm Sclemr benim öncesinde bi dış gebeliğim vardı o da beni çok korkutuyordu o yüzden ben çok aceleci davrandım vajinal ultrasonda gördü keseyi 4 haftalık ama kalp atışı 6da bile zayıftı sonra güçlendi çok şükür
iremmmm59 Merhaba belirtilerinizde neler vardı acaba? Ben geçen ay bir kimyasal gebelik geçirdim, bu ayda adetime 5-6 gün var ama göğüslerde şişkinlik ve şol kaşığımda bir batma gibi ağrı var. Bir bebeğim olsun istiyorum ama test için erken mi?
Beyzaanr iremmmm59 bende bu ay kimyasa gecirdim ozel bisey yaptiniz mi gunluk yasantiya devam mi ettiniz
Sclemr iremmmm59 merhaba görüşlerim şiş ve uçları felaket acıyo birde mide yanmaları var ara ara iştahım açık ara ara kapandı aradada kaşık ağrısı oldu
iremmmm59 Beyzaanr doktor sadece beta seviyemin normale dönmesini bekledi, normale döndüğünde günlük yaşantımıza devam ettik
iremmmm59 Sclemr benimde göğüslerde acı ve sol kasıkta batma hissi var, sanırım adetimin gecikmesini bekleyeceğim🫣