Peralle karanlık ortamda bn yanında duraraktan başladım. Ağlarsa aldım kucagima bak bn burdayum, guvendesin. Sırtını okşuyorum korkma. Bn yanındayım dedim. Okudum,ninni söyledim. Bni duydu ve hissetti. Zmnla gerek kalmadı bunlara. Sadce hafif yatağını hareket ettirdim. Korkarsa dokundum. Ama heo aynı saaatte ve sütü içinde yatırdım. Rutinler önemlidir. Ne zmn sütü geldi, bilirdi nennn nennn derdi. Şimdi kendi uyuyor☺️ atak haftası veya dış çıkarma zamanında da temaslarda bulunmakta fayda var. Kısacası aglatmadan onun güvenini sarsmadan yapmak lazım. Bak ben hep yanındayım gibi, onlar ne kdr küçük olursa olsun herşeyi anlıyorlar.