kahvesever__ Alparslanmom__ teşekkür ederim 2 kere doğum yaptım suni+epidural ilki zordu biraz ikinci kolaydı😊
Alparslanmom__ kahvesever__ bende epidural istiyorum Allah nasip ederse bebeğim baş geliş pozisyonda suan insllah dönmez bu saatten sonra 32+4 haftaligiz 🙏
seyma2609 kummssaalll hayır yoktu vajinal doğuma uygun mu diye baktı doktor engel bri durum yok dedi bekliyoruz şimdi