Bugün doğum yapalı 15 gün oldu ve ben 2 çocukla yeni fırsat bulup yazabiliyorum hep burda pozitif hikayeleri okuyup kendimi cesaretlendiriyordum ilk doğumum kötü geçmişti suni sancı almıştım ve oradaki hemşireler yüzünden travmam vardı 2 doğum da öyle olur diye çok korkuyordum son haftalar nasıl doğuracam diye kendimi yiyip bitirdim kontrole gittiğimde suyunun azaldığı söyleyip bana yatış verdiler 41 haftalığım bu arada 2 gün kontrol altında tutuldum 3.gün suni verme kararı aldılar öğlen 12 de bir hap verdiler benle birlikte bir bayanada vermislerdi o 1 saat sonra sancilanip dogumhaneye girdi ama bende tık yoktu saat 3 de bidaha verdiler hap atım hafif hafif ağrı geliyordu saat 5 oldu nstye bağladılar ağrı çıkmadı ama ben hissediyordum dayanılacak bı agriydi alttan bakmalarını istedim baktilar 4 cm açıklık olmuş hemen doğum haneye indirdiler saat 6 olmuştu orda nstye bağladılar nst bitince duş alabilecegimi söylediler yarım saat nstde kaldım ağrılarım fazlalasti birdaha alttan baktılar 6 cm olmuş koluma bı ilaç sıktılar ağrıların düzenlenmesi içinmiş bı yarım saat içinde de tam açıklık olmuş ıkın dediler ve ben şook bu kadr çabuk beklemiyordum agri geldikçe ikindim ama zorlandım ikinmada biraz uzun sürdü son kez ıkındındim tam ikinmayi bırakıyordum oğluşum doğdu çok şükür odayı değişik bı parfüm kokusu almıştı çok güzeldi hemşirenin parfüm sıkınıp geldigini düşündüm oysaki bebeğimin kokusuymus çok güzel bir duyguydu bebeği giydirirken eşinin dusmesini beklediler eşi düştü sonra dikişe geçtiler dikiş acıdı ama öyle dehşet verici bir acısı yok uzun oldu baya inşallah bütün hamileler tek avazda kurtulur korkmayın herşey olacağı gibi bir şekilde ilerliyor🌹