Kızlar 5 gün önce doğum yaptım
Göğüslerime hamileliğin 32.haftasından bu yana krem kullanmaya başlamıştım
Ancak ne fayda 🥹 göğüslerim çatladı..ilk birkaç gün bağıra bağıra emzirdim..Bebeğimin uyanmasını bile istemiyordum duâ ediyordum kalkmasın diye
Tahin yağını iyi söylediler onu da denedim ancak oda işe yaramadı
Ayva çekirdeğinin yağını denedim ve 2 gün içinde hemen iyileşmeye başladı
Dünden beridir de hiç yok denecek kadar az bir acı ile emzirebiliyorum
Bende yeni duydum ama soğanın kesildiğinde çıkan sütünü doğmazdan önce sürerseniz hiç çatlak olmuyormuş..kuzenim söyledi onun ki hiç çatlamamış 🌸 sizlerde bunları deneyebilirsiniz