duraksng ben karbonhidrat agırlıklı yediğimde 1.saat normal çıkarken 2.saat yüksek çıkıyordu. Yediklerinizden dolayıdır. Karbonhidrat kana geç karışıyor,bende öyle oluyor. Karbonhidratları yemiyorum zaten diyet yapıyorum benimde gebelik şekerim var. Fakat sınırda çıkmıştı diyet yapıyorum,yapabildiğim kadarıyla