Kızlar hamilelik nasıl gidiyor ? Göbüşler cıktımı ? Cinsiyeti öğrendiniz mi ? Güncel Belirtileriniz neler ? 🥰
Bende şuanlık iyi gidiyor, bulantı felan kesildi diyebilirim arada oluyor sadece 🥰 havalar cok sıcak aşırı bunaştıcı dişarı cıkamıyorum ama cokda sıkılıyorum aşırı yalnız hisediyorum kendimi🙄
En son ultrasona göre 14+4 oldum ama adet tarihime göre 15-16 arası ama doktor ultrasona göre bakalım demişdi🥰
Cinsiyetimiz daha belli değil, daha doğrusu en son 11 haftalıken gitmişdim ve aşırı heycanlıyım meraklıyım ama diğer randevum 19. Haftamda 😫 kilolu hamile kaldım ama yinede göbüşüm belli oldu gibi 3. Hamileliğim, diğerlerindede erken cıkmışdı zaten coğu ödem bağırsak kabızlık gaz fln 😅 sizde nasıl gidiyor ? Aşırı sıkılıyorum😫