ftmnrbst Testte silik çizgi çıkınca kan verdim 6.90 çıktı iki gün sonra tekrar verdim 7.30 çıktı. Testi erken yaptım şuan 3 haftalık, Regl tarihim geçmedi daha 24 ünde geçecek. Beta iki katı şeklinde artış oluyor yazıyor interntte bu az artış normal mi.
msaslaner ftmnrbst ben bu durumlara kalmamak için adetin geçmesşnden 8 gün sonra kan vermiştim artış 2 güne 2 katı olmalı takip edersiniz adet geçmedi diye de olabilir