Mervekus2402 Kızlar doğumdan sonra kullanmak için depend zorunlu mu? Ben aldım ama çok değişik bişey gibi geldi. 27li paket aldım yeterlimi? Yoksa daha alayım mı? Önerileriniz nedir
AsELinAnneSi__ Mervekus2402 ped kullanımı daha rahat bence depend almadım 3 adet hasta bezi yetti yinede yedekli götürdüm 7 li paketti sezeryan oldum sağlıcakla kavuşun inşallah 💗
kahvesever__ Mervekus2402 kanamanıza bağlı biterse yine alırsın çok kullanışlı ben iki kere doğum yaptım ikisinde de kullandım aşırı rahat
ZeyHus33 Mervekus2402 ben normal doğumda büyük Hasta bezi aldm 1 gün kullandım hastaneden çıkana kadar ztn 1 gün kaldık Eve geçerken Pedin bir büyük Bezi var onu taktım Sonra yumuşak Pedlere geçtim kanama geçene kadar
Fatma-Zehra-gunes- Mervekus2402 lohusa pedine göre daha rahat ama yazın terletir hasta bezi daha iyi sanki ya 😂 ben onda rahat ettim
Bebekayik Mervekus2402 ben 2 paket kullandım 8-9 gün sonra normal pede geçtim ilk zamanlar baya sık değiştirmek gerekiyor normal doğum yaptım
Yusufun_Annesi22 Sezeryan olunca fazla kanama olmuyor bir paket yetmişti bana 9 adet vardi sonra normal ped kullandım bir süre depend çok rahat birşey bence kesinlikle alın
Mavii17 Mervekus2402 Ben sezeryan oldum hala kanamam devam ediyor 1 haftadır kullanıyorum yaz olduğu için biraz rahatsız edebilir ama kullanışlı baya işimi gördü
teachervera Mervekus2402 İlk ameliyat da depend ile rahat ettim ikinci ameliyat da asla rahat edemedim kullanmadım hasta bezi kullandım. Şimdi üçüncüye hamileyim hasta bezi aldım
Mervepera Mervekus2402 şuanlık yetebilir canım kişiden kişeye değişiyor sezeryan olmustum kanamam çoktu 2 paket bitirdim 2 yi durmayınxa eşime söyledim aldırdım depentten çok memnundum şimdi tekrar aldım kanamam ne olur bilmiyorum belki bu sefer az yada çok duruma göre alınır tekrar nöbetci eczaneden va
BabyAta Mervekus2402 27li çok almışsınız kanamanız çok olmazsa 3 4 gün kullanırsınız bunu yani benim öyle oldu 4 gün kullandım. Sonra normal kısa orkide geçtim.