Efeninannesi_ Kızlar 5 gün önce pozitifi gördüm çok şükür ama kese ve kalp atışı için çok endişeleniyorum belirtilerim bazen oluyor bazen olmuyor acaba bişeymi oldu diye panikliyorum 🤦♀️