Oğlum doğduğunda Kraft almıştık iki kademeli bebekken ara katı kullanıyordum ameliyatlı olunca hiç zorlanmadım 7. Ayda en alt kademeye geçmiştik şuan 4 yaşına gelmek üzere hala kullanıyo hiçbirşey olmadı çok kaliteli kesinlikle tavsiye ederim . Sadece ilerisi için biz alt katına raylı yatak almıştık ortopedik yatağı üzerine kpyuyoruz biraz yüksek olsun diye