YeniGelinMeselesi benim çevrem de böyle. Sürekli sezeryan övüyolar. Ben korkuyorum ama ikisinden de hala normal düşünüyorum diyince bebek ile korkutmaya çalışıyorlar. Yok omzu çıkar, yok kalçası çıkar, yok kafası yamuk olur , yok sıkılaşmazsa geri vajinan gevşek kalır neler neler dinledim. Hani sezeryan olursa da üzülmem ya da eksik hissetmem ama normal olsun istiyorum yani. Sürekli normal doğum vlogları izliyorum. Başıma ne geleceğini bileyim öğreneyim istiyorum bu videolar beni korkutmuyor hatta heyecanlandırıyor. Benim annem de sizinkisi gibi ama. Geçen benimle izledi ay nasıl korktu. 3 sezeryanı var onun da normal doğum yapmamı destekliyor ama sancı çeken biri görünce fenalaşıyor. Ben sanırım açıklığım 8cm çıkınca filan haber vercem aileme doğuruyorum diye. Allah nasip ederse sancılarımın çoğunu eşimle çekmek istiyorum. O daha çok destek olur gibi. Doğum sonrası annem kalsın istiyorum ama yanımda. 7-8cm filan olunca haber versem ailelere. Çıktılar geldiler derken doğumhaneye geçerim inşallah diye umuyorum. Allah hayallerimizdeki gibi su gibi bir avazda doğum yapmayı nasip etsin hepimize. Başka diyecek bir şey yok.