Alparslanmom__ Sosyolog-anne sürekli nemlrndirin benimde öyleydi doktorum baharatı acıyı kes dedi fazla c vitamini tüketme öylede oldu geçti şükür şuan kaşıntım yok
DenizRoni Sosyolog-anne 38+2 deyim bende çok kötü kaşınıyor ne sürdüysem geçmiyor bu sabah baktım çatlamış
Sosyolog-anne kahvesever__ bazen deli gibi kaşınıyor o zaman dayanamıyorum kasıyorum bazen de suyla islatiyorm göbeğimi serinleyince geçsin diye çözümü yok mu bu kaşıntı geçmez mi🥴
Sosyolog-anne Alparslanmom__ yarın doktora soracağım bakalım çok baharat katmıyorum da c vitamini niye ki
Sewi Benim de şuan 37. Haftadayım ve benimde son zamanlarda çok kaşınıyor ama ben aldırmıyorum 😂 banyodan sonra da sürekli hindistan cevizi yağı sürüyorum. Hafifletiyor kaşıntıyı ama tam geçirmiyor. Yani normaldir .