Denize girmekte sıkıntı yok ama havuz enfeksiyon açısından riskli diye biliyorum. Denizde çok kalabalık olmayan bı yer olursa ve çıktıktan mayoyu değiştirirseniz bı sıkıntı olmaz insallah bende giriyorum Kuşadalı olduğum için 🤗 yüzmek bebeğe ve size iyi gelecek🙏🏻