Mucizem0301 Merhabalar, 17+5 gunluk hamileyim.dun aile ile bayram ziyaretine gittigimizde asansörde kaldık.Biraz korktum.esim korkunca ben daha çok korktum.cami patlattı eşim.sonra çıkardılar bizi.bebek etkilenenmismidir bzu durumdan gerçekten korkuyorm.
sb17 Mucizem0301 sanmıyorum, trafik kazası atlatmıştım 3 aylıkken, çok sarsılmış, aynı zamanda korkmuştum, bir şey olmamıştı 32’lere geldik çok şükür
babygst Mucizem0301 Allah’ın izniyle bişi olmaz bi sebepten korkmuştum doktora gittin öyle hemen düşer mi çocuk diye bana gülmüştü
Mucizem0301 sb17 bir de du. Pikniğe gidelim dedik ama yollar virajli bazı yollar takır tukurdu hep düz değildi. Bundan etkilenir mi
sb17 Mucizem0301 bu haftalarda pek sanmıyorum, çoğunlukla ilk 3 ay dikkat edilmesi gerektiği söylenir. Eger beklenmedik ağrınız, Allah korusun kanamanız olursa doktorunuza bildirirsiniz. Ama bir şey olacağını sanmıyorum
Reina Mucizem0301 hamileliği bu kadar abartmanıza gerek yok. Cam fanus içinde değil. Yoldan ya da korkmaktan öyle çok etkilenmez
bhtrolcay Mucizem0301 çok geçmiş olsun..postunuzu görünce yazıyım dedim bizde dün kaldık gece 12 gibi bende 15 haftalık hamileyim çok korku yaşadım önümüzde duvar var yarısıda katta kalmışız dış kapıyı açtılar ordan çıktık bir ilk yaşadım bende inşallah bi daha yaşamayız..🌸