6 hastalıkken kanamam oldu acile gittiğimde çikolata kistinden kaynaklı olabileceğini ve bu kistlerin kanama ve sancı yapacağını söylediler merak ediyorum çikolata kisti olup hamile kalan anneler hamilelikte zorluk çektiler mi ve ilk doğumum sezaryen bunda da sezaryen olursam yine de kistleri ameliyat sırasında temizleyebilir mi tecrübesi olan anneler benimle paylaşırsa çok mutlu olurum