Lavin___ 22+5teyiz ilk aylarım da böyleydi ama arttı sanki nerdeyse her gün başım ağrıyor bazen direkt ağrıyla uyanıyorum sabahları. bunu yaşayan var mı yoksa bir sıkıntı mı var bende… parol içmeden geçmiyor
Munevver_kaplan_33 Lavin___ hiç tansiyonunuzu kontrol ettiniz mi benim başım agridiginda hemen anlıyorum tansiyonumun çıktığını 25+0 haftalık benimde
Civciv53 Lavin___ tansiyonunuzu ölçüyor musunuz ? Bol su için ve düzenli tansiyonunuzu ölçün sabah öğle akşam 13 üzeri tansiyon sıkıntı
Munevver_kaplan_33 Munevver_kaplan_33 bir çocuğum var 2 buçuk yaşında arkasından 2 düşük yaptım ilk düşük baş dönmem coktu 2. Düşükde de aşırı derecede başım aagriyordu oda düşük oldu bu şimdiki gebeligimde hamdolsun öyle birşey olmadı ama dediğim gibi basım ağrıdı mi anlıyorum ki tansiyonum var
Lavin___ Munevver_kaplan_33 tansiyon ölçüyorum normal ama bazen bi tık düşük olabiliyor yüksek hiç olmadı çok şükür ve bol su da içiyorum magnezyum da alıyorum…
Lavin___ Civciv53 tansiyon ölçüyorum normal ama bazen bi tık düşük olabiliyor yüksek hiç olmadı çok şükür ve bol su da içiyorum magnezyum da alıyorum…
Munevver_kaplan_33 Lavin___ hm anladım o zaman doktorunuza söyleyin bir inssallah geçer hemen baş ağrısı
Lavin___ Munevver_kaplan_33 ya söylediğimde 18. haftanı bekle ondan sonra da geçmemiş olursa nörolojiye görünebilirsin hamilelik dışında bir sıkıntı varsa diye dedi ama mr falan nasıl olacak bilmiyorum