Sultan-1x ![https://mutluresim.com/images/2024/06/19/zZszT0.jpeg] En üstte ki ilk yaptığım test diğerini sonraki gün yaptım en alttaki testi de bugün yaptım koyulaşma var mı sizce kızlar hamile miyim 🙈
Ay0694 Sultan-1x var canım benim ilk çocuğumda böyleydi🙏normal hamilelik mi tüp bebek mi canım? Yani testi kaçıncı gün yaptığını soracaktım :)
Sultan-1x Kubrakaraduman veremedim canım barkod sisteminde sorun varmış yarın vericem inşallah çarşamba sabah çıkar sonucum ilçede olduğum için başka ilçeye gidiyor kan sonuçları burada laboratuvar yokmuş🤦🏼♀️
Sultan-1x Kubrakaraduman verdim canım 4 küsür çıkmış galiba tekrar kimyasal gebelik yaşadım test yaptım ve tek çizgi çıktı kanı vermeden önce 🥹
Rumay Sultan-1x net bir şekilde gebeyim diye sevinmeyin.bazen kan değerleri bile 5 in üzerinde çıktığında gebelik olmuyor.adet döneminde küçük bir beta yükselişi oluyor. Kesinlikle sevinmeyin, umutlanmayın.
Sultan-1x Rumay evet haklısınız daha önce kimyasal gebelik geçirdim zaten biliyorum unutlanmıyorum artık hayırlısı
Ayselcnt Sultan-1x kimyasaldan sonra kaçıncı ay.. ben 6 ay sonra hamile kaldım..yine aynı olur diye korkuyorum..