Myybayb bende kalma konusunu düşünmüyorum evim 1+1 zaten oyle bi şans Yok ama daha beteri ayni site içinde karşılıklı bloklarda oturuyoruz Ne malmışım başka yerde daire yoktu sanki simdi her an her saat bebe doğunca gelecekler gelsinler evet ama pat diye gelecekler ben heran müsait olamıyorum özel bir durumum var cünkü ben sabah kalkınca direk onlar gelecek diye bazı kusurlarımı surekli makyajla kapatma zorunda olcam bunu düşünüyorum cok stres yapıyorum şimdiden