Myybayb valla anlamıyorum bu kaynanalar ne yapıyor size bu kadar şikayetçisiniz
Omlarımda anlamıyorum oğlun tamamda elin kızı insanın kızı olmazki yani torun olduğu için heyecan yapsada öyle uzun kalmak nedir
Benim kaynanamı öldürsen gelmez kalmaz
Bende istemem zaten