1kb1ra Lalemmm12 bende büyük ihtimalle cuma sezeryan olurum gibime geliyor bakalım ilk doğum başıma ne gelecek bilmiyorum o yüzden korkmuyorum tamamen cahil cesareti ile devam ediyorum yola😂😂
1kb1ra nur-can621 kesinlikle hiçbir şey okumuyorum izlemiyorum tamamen cahillikle gitmek istiyorum ne yaşarsam o an yaşayayım ve bitsin öncesi sonrası yok😂😂
Hlimee 38+1 bende doğursam artık 😞 Gelmiyor bebişim 🧐 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 dua edin bizlere de sağlıkla sıhhatle gelsin bebişler 🥰