Çok şükür bu güne sağlıkla geldik 🤲🏻🤰🏻🌸
Pazartesi kontrol var ve doktorumuz artik gun verecek sezaryen olacagim 3. Bebeğim💜
Seker sorunum oldugu icin bebegimin suyu fazla ve kilosu onde gidiyor artik dogsun ıstiyorum sağlıkla kavuşayım inslalah 🤲🏻
Ağrılı gecen günler sıcaklar hareket azlığı ne kadar zorlasada bebeğime kavuşacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum 🤲🏻
Sizler nasilsiniz nasil gidiyor gunleriniz belli oldumu annisler 🌺