Bubenimevet Selam 10 haftalık gebeyim doktorumuz direk Fetal DNA testi istedi tüm hatalarından istiyormuş özel muayenehaneye gidiyoruz. Yaptıran var mı bilgisi olan ve İstanbulda nerede yaptırdınız 🎀
qusel Bubenimevet ben hem kızıma hakileykenyhem bu hamileliğimde yaptırdım ama ikili testlerin aşırı yüksek çıktığı için. Öyle keyfe keder yaptırmadım yaji bişey diyemem tercih meselesi. Maddi imkan varsa olabilir tabi karşı değilim ama herkes yaptırır olmuş artik
Altin Bubenimevet imkanınız el veriyorsa 2 li 3 li ile uğraşmayın derim. Yanılma payı çok yüksek. Bizde direk fetal DNA yaptırdık.
Reina Bubenimevet en güzeli fetal dna. Ben ikili üçlü hiçbirini yaptırmadım bi tek onu yaptırdım en kesin sonuç fetal
gknlpln Bubenimevet ben hamile kalmadan önce araştırmıştım fetal dna testini. Hamile kalırsak direkt bu testi yaptıralım diye eşimle karar verdik. 12 hafta da da doktorumuz seçenekleri kendisi sundu ikili test veya fetal dna diye hangisini tercih edersinz diye. Bizde zaten fetal dna yaptemak istiyoruz diğerlerine gerek yok dedik. Doktorumuz genoks lab(istanbul) la çalışıyodu ona yaptrdık. Eve gelip kan aldılar. 11 bin di yanlış hatırlamıyorsam. Şubat sonu mart başı gibi yaptrmıştık sanırım. Sonuçlar 5 günde çıkmişti. Hem bana hem doktoruma e-maille sonuçları gönderdiler. Doktora cinsiyet yazan sonuç gidiyor.
Altin İstanbul laboratuvarlarında yaptırdık, Şübesi Kadıköy ve Şişlide var. Ücreti 300 dolar dı. 5 ay evvel yaptırdık. Sonuç 12 iş gününde çıkıyor
Bubenimevet gknlpln maalesef 17.650 lira istediler ve ikili test seçeneği de sunulmadı bize. Direk Fetal dendi ve yaptırdık.
Bubenimevet gknlpln sizin sonuçlar amerikaya gidip mi beş günde çıktı peki? Bize 15günde sonuç gelecek dediler amerikaya gittiği için.
Drfatma Biz de ikili test ile aynı gün yaptırdık, iyiki yaptırmışız ikili test yüksek riskli gelmişti. İkili test doğruluğu yüzde 70 lerde o yüzden şimdiki aklım olsa direkt fetal dna yaptırırdım.
Bubenimevet pinarim151 biz yaptırdık kan amerikaya gidiyormuş sonuç 15günde geliyormuş bekliyoruz sonucu. Ancak çok yüksek maliyetler..
gknlpln Bubenimevet nasıl sunulmadı? Sunulması lazım. Herkes fetal dna yaptırmak zorunda değil ki. Çok saçma ne yani benim gözüm bozuk ben gözlük takmak istiyorum ama doktor bana illa lens takacaksın diyo.
Drfatma Bubenimevet evet ama raporda yazmaz cinsiyet etik olmadığı için telefonda ya da doktorunuza söylüyorlar
gknlpln Bubenimevet amerikaya test göndermek pahalı bi işlem. Kendi lab ları var testlerin tamamı orda yapılıyor. Amerikaya test göndermek maliyetli bi iş ne 10 bin ne 20 bin tutar.
Bubenimevet gknlpln her hastasına yaptırıyormuş öyle dedi. Yaptırdıktan sonra bizi çok zorladı dedim ikili mi yapçaz dedi ebe hanım. Başından söylemedi 😏