Kızlar normalde cok fazla sancılı ağrılı adet dönemi geçiriyorum kendimden geçiyorum hatta bayılacak kadar . Kendimi bildim bilelide böyle ilk adetimden beri. Pcos oldugu için ve bebek istedigm için duphastona başladım ilk kutusu bitti ertesi gün kanamam geldi ama hiç agrım yok, normalde ağrısı olupda duphaston sonrası böyle olan var mı ? Bu kanama adet kanaması sanıyorum ama hiç agrım olmayıncada bi şaşırıyorum🥹