3 gündür kabızlık yaşıyorum ve yaparken de popom ağrıyor. 24+2 şimdiye kadar böyle bir sorun yaşamadım. Vajina altında da baskı hissediyorum doğumla alakalı mıdır tuvalete çıkamadığım için midir kızlar ya. Herhangi bir sancım ağrım kasılmam da yok ne yapmam gerek