Bende 10+3 teyim 7 haftalıkken yoğun gelmişti bir sey yoktu bebekte fitil başladım. Ara ara açık kahverengi akıntı geliyor çok az bir kere daha gittim yine bir sey yoktu. Bugün sabah yine geldi fitili attım simdi gitsem mi gitmesem mi doktora diye düşünüyorum takip edeceğim sürerse giderim. Alışmam mı gerekiyor böyle akıntılara bilmiyorum.