Zumrut___ Kızlar yeni doğan bebekde yumşatıcı kullandınız mı ? Benim kullanssım yok. Sadece toz deterjan kullansam sıkıntı olur mı acaba
cLearQueen Zumrut___ ben kullanmayı düsünmüyorum sadece duru granül sabunla yıkıcam zaten mis gibi kokuyor
Zumrut___ tatlibebegim_ oğlumda bende kullandım aslında dalinin doğal sabun kokulusunu ama şimdi hiçbir sitede bulamıyorum . Lavanta vs o tür kokuluları da almak istemiyorum o yğzden kullanmicam galiba yumşatıcı
Dunyam28 Yumuşatıcı ve tüm kimyasal deterjanlar çok tehlikeli.Vucut direk emerek kana karışıyor. İçeriği %100 doğal deterjan dışında hiçbir şey kullanmanızı önermem.
neanladinyurdagull Zumrut___ iki çocuğumda da kullanıyorum doğduğundan beri başta uni baby kullandım şimdi Baby me deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum daha uyguna geliyor bidonla aldım
ASE6154 Zumrut___ kullanmıyorum bebeğimin kokusunu beklemişim kaç aydır yumuşatıcı kokusuyla kapatamam ondan güzel koku mu var 😊
Cylnrcp1410 Zumrut___ ben unibaby sıvı deterjanını almıştım hem deterjan hem yumuşatıcı gibi oldu mis gibi koktu 🥰
umena Zumrut___ ne gerek var yumuşatıcıya ben kendimize kullanırken bile en doğalını tercih ediyorum ki yenidoğmus bebeğin vücudu çok hassas en doğalı bile bence gereksiz
myavocado Zumrut___ sadece siveno sıvı çamaşır sabunu kullanacağım, bir de baby me leke çıkarıcı ve deterjan aldım
BabyAta Zumrut___ kendi çamaşırlarımda bile kullanmıyorum, kokusu direk beyin hücrelerini etkiliyor gerek var mı. Duru granül ve siveno kullanıyorum
Rabiul Zumrut___ yumuşatıcı bazen bana bile dokunuyor eşim tıkanıyor bebeme asla kullanmam. Siveno ve duru granül aldım sivenoyu kullandım oda biraz ağır geldi kokusu 🤷🏼♀️ granülü daha kullanmadım
BabyAta Rabiul çok köpürüyor makinanın dışına çıkıyor ama güzel temizliyor, sivenoyu daha çok sevdim ben
Momofelisa Zumrut___ yumuşatıcıyı geçin kokulu deterjan bile kullanmadım. Rendelenmiş kokusuz saf sabunla yıkıyorum.