bella_xx Benim de bugün bat. Dün gece bi kere kahvemsi pembemsi bi lekelenmem oldu. Devamı yok. Sökülecek miyim diye bekliyorum bende. Normalde böyle olmaz. Direk kırmızı kan gelir bi iki saate sökülürüm. Ama sıcaklar birden bastırdı ya ondandır diye düşünüyorum.