Merhaba enfeksiyon için idrar tahlili verdiğimde protein ++ çıktı doktor tansiyon takibi yap dedi büyük tansiyonum 10-11 küçük 6-7 çıkıyor nabız arada yüksek çıkıyor 24 saatlik idrar verdim ama iki gün sonra çıkacakmış aynı durumda olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi preeklamsi için protein olması yeterli oluyor mu çok endişeliyim